Alla inlägg under maj 2011

Av annsofie linderoth - 9 maj 2011 16:37

Hej alla fina ! snart ska man sjunga inför musikläraren så tränar in en låt i huvudet nu och ska kunna den på gittar så bara att öva ! ska sjunga och spela The police - Every breath you take. Hoppas det går vägen. som sagt skiner solen ute,så drar ut en stund med bebis. Ska öva NO nu och låten,NO prov på fredag,gött ! eller lite små tråkigt för jag har bara övat lite, ska dra ut nu med min ängel.

Annsofie Stina Elisabeth Jakobsson Linderoth♥

Om niundrar så står stina och elisabeth för mina mellan namn och jakobsson för mammas efternamn och linderoth för pappas efternamn..även fast dom är gifta! tycker jakobsson är så fint (a) vill ha de me<3

Av annsofie linderoth - 9 maj 2011 16:32

Hej, har inga bilder så blir att gå ut med hunden sen och ta lite vårbilder. Vill ju såklart ha en system kamra men jag får nöja mig med min xperia10 sålänge.. när sommarlovet börjar ska jag och familjen dra till Spanien :D! snacka om att jag är taggad. ska köpa massor med saker där uppe :D! det är jätte fint väder ute, solen lyser för fullt ! tar en promenad med Charlie så ifall ni vill något finns jag på mobilen (mp)

Annsofie Stina Elisabeth Jakobsson Linderoth♥

Av annsofie linderoth - 5 maj 2011 19:33

Blekning av hår.

efter,

 

annsofielinderoth.

(i just can't feel my feeling anymore,do i still love you?)

Ovido - Quiz & Flashcards