Alla inlägg under maj 2011

Av annsofie linderoth - 31 maj 2011 20:07

 

det är tur att du är du.

vill bara gråta, becuse of you.

annsofie linderoth.

sola,bada,äta,köpa,  you will always be in my heart..all the time i'm alive.

tagga spanien om 2 veckor !

dont you know,you are beautiful♥

Av annsofie linderoth - 31 maj 2011 17:36

Hej, skulle bara säga att..var stolt över den du är. Försök inte att vara någon annan,för den personen finns redan. Var dig själv, det kommer du längst med. Och våga gå till skolan utan smink,folk borde inte dömma dig för hur du är igentligen. Man kan vara vacker utan spackel också. hejdå !

Av annsofie linderoth - 31 maj 2011 07:31

  -det kommer komma bättre bilder när jag har fått pappas lilla kamra att ladda över bilderna,- fina strumpor (a) :D


hej,skola snart då :) så jävla tråkigt att gå i skolan -.-, just måste ta med en krona som jag lånade av en kompis igår (A) :DD  ska fixa mig lite mer nu :) hejdå.


annsofie linderoth ,<3


jag saknar dej.

Av annsofie linderoth - 30 maj 2011 19:37

  photo by me.


it's u,

Av annsofie linderoth - 30 maj 2011 07:37

sjukt bra låt, enligt mig :)

gillar igentligen inte Darin, han som sjunger !

men denna låten är sjukt bra ! :DD

annsofie linderoth, <3


Av annsofie linderoth - 30 maj 2011 07:11

Blev inge bra bild på min outfit, så skippade det :) har inge smink idag, bara plattat hår och ett litet leende på läpparna c:  Tog bilden med webbcamran så inge bra kvalité !

  

Hej, vaknade för 1 och en halv timma sen och ska dra till skolan snart :) Kollar lite på big brother 24/7 :DD dom bara sover -.-' så ska stänga ner det ! hejdå ,

Annsofie Linderoth ,

Av annsofie linderoth - 29 maj 2011 20:51

      

Idag var jag utepå trädgården och tog lite bilder,ni får 3. (har äntligen orkat tagit bilder, men nu ska jag försöka få med 1.Veckans låt  2.Dagens facelook  3.Dagens outfit. )


HEJ,nu börjar bíg borther ! Plats i finalen för dom idag :).

Ovido - Quiz & Flashcards