Alla inlägg under mars 2011

Av annsofie linderoth - 30 mars 2011 19:31

funderar på att köpa ett hel ROSA skal till min x10 mini ,?

vad tycks,

 

http://skalshop.se

annsofielinderoth ,

Av annsofie linderoth - 30 mars 2011 15:42

ska bara säga att.


ungefär 130 besökare den här månaden !

wohooo, ^^

25 förra månaden !

usch,,   

annsofielinderoth ,

Av annsofie linderoth - 30 mars 2011 15:39

heeeeeeeeeeeeeeeej .

Nu har jag gjort lite läxa.. spanska !

Det går sååååådär för mig, men jag klarar nog mig :).

Hoppas jag... men som sagt, ingen skola för mig idag.

fastän vi redan har slutat oh allt ;).

Får se om det blir någon imorgon,

men just nu sitter jag och lyssnar på musik medans huvudet och magen värker.

annsofielinderoth^^,


Av annsofie linderoth - 30 mars 2011 13:21

ska bara säga en sak.


imorse när jag skulle gå till köket för att ta något att äta,

precis efter jag vaknade, så surrar något på min rygg och jag fick panik eftersom det var något i min tröja ! och min hund ligger i korgen och kollar på mig konstigt^^,


usch..

men nu ska jag gå upp och ta en alvedon ! hejdååå

annsofielinderoth ,

Av annsofie linderoth - 30 mars 2011 13:13

hoppas på skolan imorgon, värkligen inte kul att vara hemma ooch inte göra något.

men slår vel på en bra film på tv och försöker vila mig lite,

sen får jag sätta mig med spanska läxan och försöka förstå mig på det :s.


gjort om bloggen :d,

om ni inte määrkt, vet inte vad jag ska tycka..

men myycket bättre än den förra designen, den var för mörk,

och nu kommer ju våren snart så tänkte mig lite ljusare blogg !

hejdå alla finisar, nu ska jag dricka upp min feeestiiis ! ^^

-för mattias drack upp all pucko -.-, ajuste, han är ju ett-


hejdåååååååå :d

annsofie linderoth ,

Av annsofie linderoth - 29 mars 2011 18:45

vet inte om jag ska lägga ner bloggen (?)

funderar lite på det :/..

men jag vet inte, iallafall !

nu sitter jag i mitt smått stökiga rum men fullproppad mage och har precis målat mina naglischar ^.^       aja, hejdå ! blogger mer senare eller en annan dag, nu ska jag tjocka mig med lite godis som jag köpte påvägen hem från skolaaan , puuuusss


       

//


                                  aannsoffie liinderotth ^^

Av annsofie linderoth - 27 mars 2011 15:40

hej, vet inte om jag ska fortsätta blogga.

det är inte lika kul nu som förut ,

vi får se hur det blir av, men ska rensa lite inlägg ! :)

puss och hej !

<3

Av annsofie linderoth - 24 mars 2011 21:17

-

ska snart gå till nattinatti :)

trött och mina ögon orkar inte kolla meeeeeeer !

hejdå.


//


                           aannsofiielinderoth (loveyou)

Ovido - Quiz & Flashcards