Alla inlägg under april 2011

Av annsofie linderoth - 29 april 2011 14:47

nu blir det att glo framför tv,n i en halv timme för att se på scare tactic !

i just love it.                       puss hej !

Av annsofie linderoth - 29 april 2011 14:29

Nu ska min blogg inte handla så mycket om en annan person, utan om miiig ! så allt jag skrivit om han, forget it. okej? orkar inte radera allt, och om jag gjorde det skulle ni inte fatta vad jag skriver nu. PUSS HEJ.

på valborg ska malin sova hos mig:) HOPPAS JAG. aja,byebyebooys. and giiiirls. från miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iig.  

Av annsofie linderoth - 28 april 2011 20:26

  en bild som absolut behöver mobbad lite:). bjuder på bilden.


Jag är helt fucking rast lös och vill ha en systemkamra, puss hej !

Av annsofie linderoth - 28 april 2011 19:42

Att säga något är en sak, men att mena det är en annan.

  

Hejalla. Kollar på bigbrother och just nu vill jag bara slå till en person så h*n farr i baken. OMG DÖ ! (inte dö, skulle sakna dig för mycket).

Om jag hade låtit bli att säga dom 3 orden till dig skulle min situation inte finnas,! men alla gör misstag och det är det livet är till för.

MVH Annsofie Stina Elisabeth Linderoth


Av annsofie linderoth - 27 april 2011 22:28

ibland mår man bara dåligt så man vet inte var man ska ta vägen.

nu ska jag krypa ner under mitt täcke och göma mig där till klockan 6. hejdå.


duvisste,duförstog,duvilleinteskämmautdig,och,dugavmiglekkvar.

snart kommer jag över dig, jag bara längtar..♥

Av annsofie linderoth - 27 april 2011 21:55

 

my heart i trying to go on,but you standing in the way.


Hej bäbisar ! Idag var det skola, heeeeeelt okej. Skola är vel inte direkt bäst,men okej..vafan får man inge hemundervisning och sen kommer vännerna hem till mig istället så slipper man anstränga siiig ! :) Aja imorgon är det utveckligsamtal så ska fylla i någon blanket eller vafan på uni**.com pådatorn nu. Bajs oh hej, bye

MVH annsofie stina elisabeth linderoth

Ovido - Quiz & Flashcards