Alla inlägg den 6 april 2011

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 18:18

       

  

        

dom var supergoda.

annsofie linderoth ,

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 17:49

bild kommer !

<3

idag har jag gjort läxa,ätit,haft ont i huvudet och så.. och BAKAT :D

puuus annsofie linderoth ,

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 14:44

Kollar på scare tactics !

nu har jag laddat över bilderna..

annsofie linderoth ,

  programet slår allt !

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 12:45

min statestik går lite upp och ner nu känner jag,

men fortsätt kolla bara, ska göra läxa nu..så hejdå.

annsofielinderoth,

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 12:03

Hej !

Igår fick jag ett tecke av mamsi :). Det var jätte skönt,tack mammi jag älskar dig!

---------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag och kollar på Blood Brothers ! Den är sådär,fattar inte så mycket..så ska snart sätta mig ner och plugga spanska. Spanska prov imorgon,men jag kan det mesta:).Sen har vi No prov någon gång,så ska sätta mig och läsa några sidor på det med ! Har fortfarande ont i halsen, och huvudet. Ska ta mig en alvedon och någon halstablett eller vad det heter, puss hej !

annsofie linderoth , kramis !


Av annsofie linderoth - 6 april 2011 09:58

hejsan.... jag har jätte ont.. i min f***ng hals.. försåtr ni det.. jag är halv död i min säng.. orkar inte lyfta på mig.. OH FAN JAG MÅSTE GÅ PÅ TOA, BYE !

annsofie linderoth , kramis !

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 09:55

Hej,förlåt för att jag inte har haft så många bilder på bloggen.. det kommer ! jag lovar, har bara inte orkat ladda över dom till datorn. Hoppas ni kan vänta ! deeroligtmebilder(a) mhiih,

annsofie linderoth , kram !

Ovido - Quiz & Flashcards