Alla inlägg under december 2010

:'(

Av annsofie linderoth - 21 december 2010 13:02

  

jag vet att jag har svekt dig,

och jag gjorde fel !

vill att du ska förstå att jag menar det jag säger, förlåt !


-----------------


Av annsofie linderoth - 17 december 2010 09:01

hej alla läsare!

igår åkte jag hem från skolan för att jag hade huvudvärk och halsont.

jag som tänkte vara med malin idag, och sova med henne och baka

lite :). men ändrade planer, eftersom jag har 38,2 feber så tror jag

att det inte går att träffa bästisen! men då blir det väl ingen ridning

imorgon, det är sista gången och vi ska ficka och ha det mysigt,

men dom andra får ha det mysigt utan mig. men på lördag kväll om

jag mår bättre kanske jag ska sova hos malin , vi får se.. PUUSSSS!<3

Av annsofie linderoth - 9 december 2010 09:25

              

iloveubästis!

Av annsofie linderoth - 9 december 2010 09:17

hej,det var länge sen jag uppdaterade,men iallafall!

idag öppnade jag min 10 lucka i min shokladkalender eftersom jag tog 9an igår ;)

haha! jag är sjuk, ligger i min säng och har ont i magen,halsen och huvudet :(

hoppas det går över snart för vill ju vara frisk i helgen :D men vi får se,hoppas jag kommer till skolan imorgon, jag får bara krya på mig och ta lite huvudvärkstabletter,samarin&halstabletter! ... men nu ska jag göra lite tråkig läxa! KOMENTERA!   

Ovido - Quiz & Flashcards