Alla inlägg under januari 2011

Av annsofie linderoth - 28 januari 2011 22:58

förlååt ! det var länge sen jag bloggade, förlåt för det !

men det är mycket just nu :( bland kompisar och skolan..

-

känner att jag måste ducha :$ men jag skulle vilja fiiixa lite

med mig, typ locka håret eller något coolt, eh.. ni fattar ! ♥

by the way [btw] så saknar jag molly gunhild jakobsson .

alltså min syster..min bästavänn ! jag kan inte leva utan henne ♥

utan henne är jag inget.. jag är luft ! hon har fått mig att  inset att livet är

värt att leva ! och jag kommer aldrig släppa taget om våran vänskap.

puss på dig syster :*


Av annsofie linderoth - 24 januari 2011 07:17

hej alla underbara !

jag saknar mollie grymt mykcet !

det suger att vara sjuuuk :/

men hinner inte blogga mer, måste

fixxa mig inför skoooollaaann !

  


/annsofie | LOVE |

Av annsofie linderoth - 22 januari 2011 00:58

MINNENSYSTER !  

  

 

      

Av annsofie linderoth - 22 januari 2011 00:45

är det bara jag som är trött? :s

jag somnar snart..eller jag ska gå och lägga mig nu men

har presic "lanat" med mattias och niklas x) HAHAH!

mattias är skittaskig.. inte mot mig men mot ;)..

SOVGOTT ALLA TRÖTIISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ! :)


     


/annsofie       | LOVE |

Av annsofie linderoth - 21 januari 2011 15:31

rubrik..


hej alla söta.. bloggen går bra och framåt ! :)

idag så skulle jag ta lite frukost för jag var VRRÅL hungrig ;)

pappa säger att det finns 5kilo godis i köket och man vart ju

lite godis suger då så jag springer till köket men man fattar

vel att 5kilo godis är lite mycket överdrivet att skojja om ;)..

så pappa sa att jag skulle ta popcorn i stället men jag fattade

vel inte att han var ironisk :$.. men iallafall.. just nu känns

det som det bara är jag som gör fel i livet, förlåt för att jag läggde

mig i .. jag bryr mig bara för mycket :(. och jag har ingen fucking

teckning på min mobil så kan inte skicka ett viktigt meddelande

till mollie ! och min msn fungerar inte :@.. så ring inte för jag kan

inte svara, ooch ingen hemtelefon heller dude ;( men senare ikväll

är det "lycka till charlie" på disney channel som jag bara mååååste

se på :D. så här får ni en bild på miiiiiiiiiiin charlie ! :D PUSS

    

min bääääbislejon,på ungefär 2 år !

/annsofie   | LOVE |

Av annsofie linderoth - 21 januari 2011 11:52

om jag ändå var lika underbar som dig !

Av annsofie linderoth - 21 januari 2011 11:42

hej !

kunde inte sova igår kväll så somnade runt tolv halv ett tror jag..

hade för mycket tankar i huvudet,men jag tycker det är skönt att

lägga sig i sängen och sova och vaakna upp nästa morgon. men igår

vart det inte så lyckat.. jag tänkte på en grej.... som fick mig

att gråta, så igår grät jag mig till sömns :'(.. inget märkvärdigt, alla har

någongång gjort det.. men det här med blogg, jag vet inte om jag ska börja

skriva dagbok lite mera eftersom jag får ut så många tankar när jag skriver

whatever jag skriver så kommer det mycket tankar.. en del pinsamma, en del

hemliga :(, så vi får se.. ha det så bra ! jag är fortfarande sjuk men hoppas på

skola på måndag och DANS men dom bästa ! :) jag älskar er alla, MALIN och

MOLLIE tack för att ni alltid finns där för mig..kan säga allt till er och ni förstår

mig bäst ! jag finns alltid för er,tack för att ni finns. menar det (LLLLLLLLL)

        


/annsofie |LOVE|



- ojh, vilken rolig bild. och ett sträck i bilden också.. ah, mycket intressant här^^

Av annsofie linderoth - 20 januari 2011 12:10

jag tycker alla kan skriva sina msn så lägger jag till dom :*

skriv på bara !

plus att jag har mera läsare och det är ju bra för en bloggerska som inte bloggar (y) 

HAHA !

bloggar mer sen, ska dra och ducha..

Ovido - Quiz & Flashcards