Alla inlägg under november 2010

Av annsofie linderoth - 29 november 2010 21:57

nu ska jag nog ta och lägga mig, men inget värkar fungera nu på bloggplatsen för jah kan nt lägga ut några bilden :( GODNATT!(L)

Av annsofie linderoth - 29 november 2010 15:25

imorrn kanske man träffas felicia chotnikorn!

jag har saknat henne mycketmycketmycket!(L)

men imorgon kanske jag ska hänga med henne på

hennes ridning om jag inte ska köpa jacka, för det

är så f*cking kallt ute nu och jag har ingen jacka ;(

eller jag har,men behöver en ny(L) ajah,det känns

som om jag behöver träffa dig gumman,<3

vi har setts många gånger ;D av slump t.ex för

några dagar sen så såg jag älsklingen i ICA MAXI :D

thihih;* men aja,nu ska jag försöka.. ingen anning.(?)

för jag hittar ingen att träffa just nu! :'( jag har så tråkigt!

antingen så kan dom inte,eller så svarar dom inte eller är sjuka :(




LOVE

  

Av annsofie linderoth - 29 november 2010 14:54

ledig idag,någon som vill träffas?

matti och manda ville att jag skulle hänga med till lek&bus

men dom var redan där typ medans jag inte ens hade gått upp :S

ajah, ring mig om ni vill träffas... (K)

hittils på min dag har jag smsat lite;)

gått upp och tog en duchs (a' sköönt.

sen började jag göra lite mat,bacon med macaroner..

jag säger bara att jag fick damp på baconen så jag kastade några på

golvet,och så pratade jag ett alvarligt snacka med det ;D HAHAHHAH

dom vart sönderbrända och rooa! ingen speciel lust att äta dom sen...

eller asså,dom vart inte roa,men dom vart inte gooa heller ;S

AJA,men nu håller jag på att ladda över bilderna från en kamra jag har fått (L)

några är klara så nu kommer ni få se lite bilder,men ingen kan ju vara

så RIING MIG ! jag har så fuck tråkigt på min lediga dag! :'(



LOVE

      

Av annsofie linderoth - 27 november 2010 22:08

hej igen!

jo nu har konserten vart,helt okej faktiskt :)

men det ända som suger nu,det är att jag inte har något lördags godis!:O

jag behöver det,men falken har väl stängt,men dom kanske har köpt något.

men det jag vill säga nu är förlåt,'

förlåt gumman,du betyder skitmycket!

jag vet inte vad som hände,

vill bara att det ska vara du&jag!

jag vill ha det vid min sida,och det

var 7 dagar sen vi träffades,,vet inte hur jag kunnat

överlevt,men ibland är det bara att kämpa,hur mycket än livet suger ibland.

  

Av annsofie linderoth - 27 november 2010 10:22

Hej! idag har årkurs 7-9 julkonsert på conventum,hoppas att det går bra (y'

själv ska jag vara tärna och jag får hoppas att jag inte bränner upp håret på mig eller någon annan ;$

Men jag duchade igår kväll med blötthår och jag vaknaade idag av att mitt hår står åt alla håll. Så vi får se om jag ska ducha igen eller om det går att platta ner. Men nu måste jag fixa mig lite,jag har inte gått upp än och klockan är halv 11 och vi ska åka kvart i 12. aja nu ska jag inte babbla mer, tyvärr så kan jjag inte blogga förren ikväll. Då kanske någon bild kommer'? :)



TJENIXEEN!

Av annsofie linderoth - 26 november 2010 23:08

♥i will never forget you♥

1dag,2dagar,3dagar..25dagar...58dagar... 97dagar...156dagar...194dagar...100357dagar,

jag kommer aldrig glömma dig! iwantU 


 

Av annsofie linderoth - 25 november 2010 07:01

hej,idag eller nu snart ska jag dra mig upp från sängen och ta lite frukost.

men annars så kommer jag manda och matilda åka till kvällspass hos komtek ;).

och senare på kvällen slaggar jag hos matilda! läääääääääääääääääängtar.

ajjja ska göra mig iordning nu :) pussochhejleverpastej

                                                  
                                                  
              //Annsofie


     

Av annsofie linderoth - 24 november 2010 22:04

  


Du förstår inte hur det känns att bli sviken,,

allt man behöver är att höra att man har svikit en för att må dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards