Alla inlägg den 23 november 2010

Av annsofie linderoth - 23 november 2010 21:21

Hej det var värkligen ett tag sen jag bloggade.

Nu har det hänt mer,

jag hade tänkt prata med mamma och pappa lite om

att byta skola, men jag har det bra där jag går :).

Imorgon ska jag på stan med matilda1

på torsdag slaggar jag hos henne!

MYYYS            y

men hon vill inte kolla skräckis ;(

men när jag tänkter efter vill nog inte jag det heller.

jag ska väl snart gå och lägga min för att få tillrräkligt med sömn!

men när vi väl är inne i det här så

har jag vart i skolan idag och repat hela dagen -.-'

igår träffade jag älsklingen felicia chotnikorn btw<3

och efter skolan åkte jag till tandläkaren,

var jag spänd eller? :O

som in i helvetet! (A)

men iallafall gick det väl sådär,

jag var där för att rycka ut ngt litet..

men däremot drar dom ut 2 tänder ;$

bedövningssalva,den 4 sprutor..

det var lika mysigt som det låter :)

ahja, så nu ska jag väl ta lite pepparkakor som jag

nyss bakade,nt så lyckade.. men dom duger väl ;D  



    


thihi ;* älskar dig mollie (L) syster

Ovido - Quiz & Flashcards