Alla inlägg den 3 april 2011

Av annsofie linderoth - 3 april 2011 21:20

Godnatt alla söta .

annsofielinderoth,


Av annsofie linderoth - 3 april 2011 18:57


hHAHAHA, det är nästan skratt retande !

för 2 månader sen hade jag 25 besökare, den här månaden på 3 dagar har jag 32 besökade x) hahha, puss hej !

annsofielinderoth ,

Av annsofie linderoth - 3 april 2011 18:45

Hej, nu har jag gjort det jag sagt .

Svart text nu istället för rosa, vi får se om det håller eller om jag byter.

Jag börjar få slut på bilder så ska nog ta lite kort sen och fixa och trixa med dom så kommer dom kanske upp på bloggen sen :). Mina besökare än unika,tack för att ni kollar. Det är ni som får mig att blogga !   Har ganska många besökare, inte jätte många..men runt 100,så det är vel ganska bra !

 

annsofielinderoth ,

Av annsofie linderoth - 3 april 2011 12:30

Bror åkte ner till Ica för att köpa MUNKAR till mig !

Men en nackdel, jag var tvungen att gå upp..anstränga mig och ge en tia till han.

Men nu när jag väl är uppe så tänkte jag gå och ta mig en dusch och äta frukost.

Sen tänkte jag ändra min text från Rosa till Svart så man ser lite mer vad jag skriver.

puss hej..

annsofielindeorth ,

Av annsofie linderoth - 3 april 2011 12:09

Hej, ligger i sängen och orkar värkligen inte gå upp.

Igår gjorde jag om rummet och nu har jag mer plats i mitt lilla rum  .

Idag tänkte jag sätta upp lite mer speglar och fixa och trixa med rummet en aning till .

Ha det bra alla, puss och kram ..

annsofielinderoth , 

Av annsofie linderoth - 3 april 2011 00:06

jag älskar min familj oh mina vänner !

min släkt oh dom som alltid finns där för mig.

tack,<3

annsofie linderoth ,

villebarasägadet.

jagälskarer.

 

Ovido - Quiz & Flashcards