Alla inlägg den 15 april 2011

Av annsofie linderoth - 15 april 2011 21:29

  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Bikbok 99;- del.

 

H&M bikini överdel 129;-

 

H&M bikini underdel 99;-


TILL SPANIEN !

Av annsofie linderoth - 15 april 2011 18:24

      Bebisen åt upp mitt fredag och lördags godis :) jag älskar dig.  Nu blir det bara att åka ner och köpa nytt godis, HURRA -.-

annsofie linderoth ,

Av annsofie linderoth - 15 april 2011 11:36

   PÅSKLOV !

Idag börjar påsklovet och det kommer bli det bästa påsklovet på jorden ! Någon som vill ses

annsofielinderoth,

Av annsofie linderoth - 15 april 2011 11:27

 

Bild lånad från google.

Hejsan, idag gjorde jag ägg till frukost. Ne inte ägg röra,jag vill inte äta det gula,så jag åt upp allt runt ägggullan och åt bara äggvitan :D. Hihihi,skit gott ! Men nu ska jaag gå och göra ett till x). hihi, hejdå alla ! Förresten,jag är hemma idag för jag hade ont i magen igår,har inte haft så ont i dag men jag har jätte ont i mitt huvud. Hejdå:).

Annsofielinderotth ,

Ovido - Quiz & Flashcards