Alla inlägg under april 2011

Av annsofie linderoth - 8 april 2011 12:45

   

Hej, gick ut och tog lite bilder i linnet. Varmt som fan men ändå jävligt kallt när det blåser.

som ni ser har jag fixat bloggen lite,det börjar bli sommar och fan vad skönt det ska bli:).

Snart kanske jag och pappa ska upp till marieberg och köpa lite godis ! tror jag?!

Har möblerat om i mitt rum också,fast det var jätte länge sen.

Har inge mer att säga,så hejdå alla ,<3


Av annsofie linderoth - 8 april 2011 10:59

har startat en ny blogg, men ska vara lika aktiv på den här som den andra,hoppas jag !

http://aannsofiielinderoth.blogg.se  ! alla kollar, kolla den bloggen så vet ni vad jag ska göra nu ! :*  puss hej !

Av annsofie linderoth - 7 april 2011 06:29

Hej alla fina !

Ligger i sängen med datorn framför mig och ska snart gå upp och klä på mig. Och idag är det prov sista timmen,eller "test" som våran spanska lärare säger. Jag har inget mer säga så.. bloggar mer när jag kommer hem. Puss hej. !

annsofie linderoth ,  

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 18:18

       

  

        

dom var supergoda.

annsofie linderoth ,

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 17:49

bild kommer !

<3

idag har jag gjort läxa,ätit,haft ont i huvudet och så.. och BAKAT :D

puuus annsofie linderoth ,

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 14:44

Kollar på scare tactics !

nu har jag laddat över bilderna..

annsofie linderoth ,

  programet slår allt !

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 12:45

min statestik går lite upp och ner nu känner jag,

men fortsätt kolla bara, ska göra läxa nu..så hejdå.

annsofielinderoth,

Av annsofie linderoth - 6 april 2011 12:03

Hej !

Igår fick jag ett tecke av mamsi :). Det var jätte skönt,tack mammi jag älskar dig!

---------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag och kollar på Blood Brothers ! Den är sådär,fattar inte så mycket..så ska snart sätta mig ner och plugga spanska. Spanska prov imorgon,men jag kan det mesta:).Sen har vi No prov någon gång,så ska sätta mig och läsa några sidor på det med ! Har fortfarande ont i halsen, och huvudet. Ska ta mig en alvedon och någon halstablett eller vad det heter, puss hej !

annsofie linderoth , kramis !


Ovido - Quiz & Flashcards