Alla inlägg den 9 mars 2011

Av annsofie linderoth - 9 mars 2011 20:35

oj, kom nyss på att jag har glömt bort mitt te :s

hoppas det inte är kaaalt :(

men iallafall, vet ni vem jag ska träffa i helgen? :d

jag ska träffa MAJA HALMEÉN ! :d

jag älskar dig gumman ! :*

vi kommer ha så jävla kul, här kommer en bild på henne ! :d

oh jag saknar dig, puss på dig gumman ! ♥


  

pussss på dig !




// 


                        aannsoffie linderotth ♥

Av annsofie linderoth - 9 mars 2011 18:45

1199:-

HAR dom kostat, men nu kostar dom

599:-

fett värt att köpa en :d


bild 1.

  

bild 2.

  

bild 3.

  

SVARA !



//


                                     aannsoffie linderotth ♥

Av annsofie linderoth - 9 mars 2011 18:43

HEJ ALLA !

inläggd under vart lite konstigt :$

ska nog redigera det någon gång när jag orkar :)

gjorde det från mobilen :)

KOLLA INLÄGGET ÖVER !

JÄTTTTTEVIKTIGT !

snälla svarA :)

puss :*


//

                                          aannsoffie linderotth ♥

Av annsofie linderoth - 9 mars 2011 10:30

Så , nu har man gjort lite engelska med amanda,emma oh elin :D -Skitkul att göra engelska.. !

Ovido - Quiz & Flashcards