Alla inlägg den 24 mars 2011

Av annsofie linderoth - 24 mars 2011 21:17

-

ska snart gå till nattinatti :)

trött och mina ögon orkar inte kolla meeeeeeer !

hejdå.


//


                           aannsofiielinderoth (loveyou)

Av annsofie linderoth - 24 mars 2011 17:53

nu vet jag att allt du sagt till mig var en lögn..

exakt allt !


//



                             aannsofiiie liinderoth, ♥

Av annsofie linderoth - 24 mars 2011 07:06

sitter och äter min joghurt (stavning) i lungt och frid :)

snart blir det iväg till skolan :/ suurt..

önska man var ledig en dag till :d

det skulle kännas skönt ! x)

men bloggar mera när jag kommer hem från skolan.


  

inte så gamal bild, men så gammalt hår:).


//



                                   aannsoffiie liinderotth ♥


Ovido - Quiz & Flashcards