Alla inlägg den 3 mars 2011

Av annsofie linderoth - 3 mars 2011 18:38

Hej alla söta där ute.Jag är sjuk,har ont i huvudet och är snuvig,jag nyser hela tiden :(Jag har ont i halsen också!:(Känner mig inte riktigt kry och tror det inte blir någon friluftsdag imorgon, inte för mig iallafall)):Ligger här i sängenoch kollar på 16 and pregnant <3Me LOVE That :D puss, -Jag elskar dig,ingen kan endra mina kenslor for dig :* _// Annsofie linderoth <3 hjerta dej

Av annsofie linderoth - 3 mars 2011 14:22

  

hårinpacking , 29 kronor på parfym pia i krämaren på stan.

  

fick ingen bra bild på denna tröja.

tröja, "Walk whit me, Talk to me. Follow your heart."

49 kronor på ginatricot på vågen i stan.

  

mys strumpor, 69 kronor på Cubus i marieberg.

  

Charlie's näääsa kom med på bild :).

Halls cool, köpt på apotek hjerta i mareiberg. mamma betalade.

Bisolvon, köpt på apotek hjerta i marieberg. mamma betalade.

Nasin, köpt på apotek hjerta i marieberg. mamma betalade.

-

sen köpte vi present papper :).

lägger upp mer bilder på grejorna i köpte till Teddy&Charlie.


//


                              annsofie linderoth

Av annsofie linderoth - 3 mars 2011 11:03

heeeeej ^.~

nu har man sitt bankkort och sitt id-kort :)

tror det heter sååå,

men iallafall nu är man sjuk men hoppas på att bli bättre.

igentligen har jag vart sjuk i två veckor men jag har kämpat på !

jag saknar mina systrar, molly & sandra <3

jag älskar er ! men iallaafall :)

jag har färgat håret i sammafärg som bakrunden på den här

texten som jag sitter och skriver nu (rött) !

det vart jätte bra, tyckte jag:).

igår var man på stan oh köpte lite :)

kommer bilder senare när jag laddat över dom

från min mobil till datan <3.

FINTFINTFINTFINTÄLSKARÄLSKARÄLSKAR

//


                           annsofie linderoth ♥

Ovido - Quiz & Flashcards