Alla inlägg under mars 2011

Av annsofie linderoth - 24 mars 2011 17:53

nu vet jag att allt du sagt till mig var en lögn..

exakt allt !


//



                             aannsofiiie liinderoth, ♥

Av annsofie linderoth - 24 mars 2011 07:06

sitter och äter min joghurt (stavning) i lungt och frid :)

snart blir det iväg till skolan :/ suurt..

önska man var ledig en dag till :d

det skulle kännas skönt ! x)

men bloggar mera när jag kommer hem från skolan.


  

inte så gamal bild, men så gammalt hår:).


//



                                   aannsoffiie liinderotth ♥


Av annsofie linderoth - 23 mars 2011 19:58

convers, all stars♥

 


//



                      aannsofiie linderoth ♥

Av annsofie linderoth - 23 mars 2011 19:53

idag har jag varit ledig :d

och trodde jag skulle ligga i min säng hela dagen och slöa mig !

men det blev tvärtom ! :d

blev att vara ute en stund med Molly ♥ och Alexandra ♥.

älskar er.

-

ska göra om bloggen snart, om jag orkar.


//   


                                 aannsofiie liinderoth ♥

Av annsofie linderoth - 23 mars 2011 11:06

Already Gone - Kelly Clarksson

Alone - Glee Cast

Apologise - Pixie Lott

Be Whit You - Enrique Iglesias

Beutiful Disaster - Kelly Clarksson

Beutiful Soul - Jesse McCartney

Becuse Of You - kelly Clarksson


//



                          aannsoffie liinderoth !


<3

Av annsofie linderoth - 22 mars 2011 22:09

jag är glad över att vara annorlunda.

det känns bra,folk respekterar mig för den jag är.

jag älskar mina vänner,och mina familj !

jag hade inte klarat långt utan dom..

tack för att ni finns.



// annsofie liinderoth

Av annsofie linderoth - 22 mars 2011 21:55

it would be easyer if i just go to beed now :)

sleep well everybody, goodnight

Av annsofie linderoth - 21 mars 2011 20:46



kom nyss hem från dansen !

-

har tänkt lite på min blogg,

och jag borde redigera den snart !

men itne bara det.. den har fått sjuuukt mycket mer läsare.

taack till eer

det är ni som får mig blogga ! :)

ungefär 70 läsare den här månaden,,gosh !

,men ska duscha nu :)

fortsätt läs,följ och såklart (som ni redan är så bra på)  SPRIIID !

 



alexandra, you are my angel from the sky



//


                        annsofiie liinderoth ♥

Ovido - Quiz & Flashcards