Alla inlägg under maj 2011

Av annsofie linderoth - 11 maj 2011 20:56

  söt bild..

hejsan igen.

Den jag har NU är ny, den förra är 10 minuter gammal ju :ooo

hahha, nä skojja.. men för er som hann se den förra ! kommentera, (hoppas ingen kommenterar) jag såg helt mobbad ut ;) aja, ska ta en alvedon och stoppa ner mig i säng med en varm oboy tror ja :). Puss hej.

Annsofie Linderoth Stina Elisabeth ! ♥

Av annsofie linderoth - 11 maj 2011 20:56

  söt bild..

hejsan igen.

Den jag har NU är ny, den förra är 10 minuter gammal ju :ooo

hahha, nä skojja.. men för er som hann se den förra ! kommentera, (hoppas ingen kommenterar) jag såg helt mobbad ut ;) aja, ska ta en alvedon och stoppa ner mig i säng med en varm oboy tror ja :). Puss hej.

Annsofie Linderoth Stina Elisabeth ! ♥

Av annsofie linderoth - 11 maj 2011 20:56

  söt bild..

hejsan igen.

Den jag har NU är ny, den förra är 10 minuter gammal ju :ooo

hahha, nä skojja.. men för er som hann se den förra ! kommentera, (hoppas ingen kommenterar) jag såg helt mobbad ut ;) aja, ska ta en alvedon och stoppa ner mig i säng med en varm oboy tror ja :). Puss hej.

Annsofie Linderoth Stina Elisabeth ! ♥

Av annsofie linderoth - 11 maj 2011 20:56

  söt bild..

hejsan igen.

Den jag har NU är ny, den förra är 10 minuter gammal ju :ooo

hahha, nä skojja.. men för er som hann se den förra ! kommentera, (hoppas ingen kommenterar) jag såg helt mobbad ut ;) aja, ska ta en alvedon och stoppa ner mig i säng med en varm oboy tror ja :). Puss hej.

Annsofie Linderoth Stina Elisabeth ! ♥

Av annsofie linderoth - 11 maj 2011 20:44

  Bebis i hörnet !

Hej alla igen..har gjort en header på ungefär 5 minuter. Ska göra en ordentlig header snart när jag får tid,ska som sagt göra no och sen ska jag träna på gittar ackorden till låten "Every breath you take - The Police" som jag ska sjunga:). Byyyyye.

Annsofie Linderoth Stina Elisabeth ! ♥

Av annsofie linderoth - 11 maj 2011 20:26

  Hej alla fina. En bild på mig idag i skolan runt 7,mysigt att vara där så tidigt *host* oj satte något i halsen. ihihih, pluggar NO för det är no prov om 2 dagar.. kan det mesta så jag är inte så nervös.Iallafall, pluggar NO och dunkar musik..kanske inte så bra för jag har världens huuvudsvärk. Meeeeen, who cares? Ska läsa igenom kapitel 5 nu idag och träna lite på tabellerna och orden:). Det är mysigt det. Senare ikväll är det big brother,"big brother radio" såklart man måste kolla då :). Hejså ALLA fina:).

Annsofie Lindeorth Stina Elisabeth ♥

Av annsofie linderoth - 10 maj 2011 18:29

Hej alla bäbisar, vart hos frisören och klippte lugg.

 

Annsofie Stina Elisabeth Jakobsson Linderoth ♥

Av annsofie linderoth - 9 maj 2011 17:49

Hej igen, var ute med bäbis och hade han lös hela tiden. Han är för bäst !!

Imorgon ska jag till frisören och klippa mig, ska jag klippa lugg eller ha det som jag har det..? förresten så tog jag inga kort när jag var ute, glömde mobilen hemma:(.

Annsofie Stina Elisabeth Jakobsson Linderoth ♥

Ovido - Quiz & Flashcards