Alla inlägg den 25 maj 2011

Av annsofie linderoth - 25 maj 2011 21:29

Hej :). Idag har jag vart med Alexandra som jag var med förra onsdagen också :D. Jag älskar dig alexandra, vi har alltid roligt..vad som än händer skrattar vi alltid :). Du är underbbaraste,mitt allt ! Ingen är som dig. du är speciel och det gillar jag med dig bästavän. Tog bilder idag med Alex och sen cyklade vi ner till ica för att köpa smör till våra popcorn men vi popade aldrig (A). Tog lite bilder påvägen hem från alexandra,<3. Här kommer några.

          Den sista bilden blev lite suddig, men hade cykeln med mig :).  

Annsofie stina elisabeth Linderoth ,<3

Av annsofie linderoth - 25 maj 2011 21:16

  Tänkte ha den här på skolavsklutningen om det inte rengar :).

Bikbok 199:-










 

H&M 9,90:-   







    




  2 för 1 på H&M  39:-  

Annsofie Linderoth Stina Elisabeth ,<3

Av annsofie linderoth - 25 maj 2011 07:06

Hej,påväg mot skolannu då :). Har inget att blogga om precis :S hade bara nolife innan skolan :). Snart går bussen till rese med malin, jag älskar dig  !

Puss hej nu ska jag cykla till henne (A).

Annsofie Linderoth Stina Elisabeth <3 

idag ska man vara med alexandra ! jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards