Alla inlägg den 26 maj 2011

Av annsofie linderoth - 26 maj 2011 21:40

Ibland undra jag vem/vilka som läser min blogg :$ Har  runt 90 besökare den här månaden (: kanske inte så mycket,men vem kollar min blooooooooogg :S för jag får aldrig några kommentarer, men ska börja ställa lite fråger oh så :D:D.


oh jag är visste stark (A)  (på mitt sätt) ^^

Annsofie Stina Elisabeth Linderoth,

Av annsofie linderoth - 26 maj 2011 21:31

Hejsan, har inga bilder idag:). Har vart på rosta dagen i Rosta dårå ;) :$. Vart där med Lisa,Amanda&Matilda,<3 Jag älskar er cheyor. Imorgon har jag iiiiiinget för mig.. på lördag ska man fira kusinen oh lite så :). Sen på söndagen..ingen anning :). Det visar sig :D:D:D och imorgon är det friday !! Och proooooov :(:(:(. Måste bli klar med bilden också,tog hem och ska försöka fixa det ! Kanske hinner gö lite innan Big Brother börjar:) Annars har jag 2 dagar i helgen :DD ! Nu ska jag smaska i mig godis, så jag blir chooooookare:D:D:D:D !!!


Annsofie Stina Elisabeth Linderoth ,<3

Ovido - Quiz & Flashcards