Alla inlägg den 29 maj 2011

Av annsofie linderoth - 29 maj 2011 20:51

      

Idag var jag utepå trädgården och tog lite bilder,ni får 3. (har äntligen orkat tagit bilder, men nu ska jag försöka få med 1.Veckans låt  2.Dagens facelook  3.Dagens outfit. )


HEJ,nu börjar bíg borther ! Plats i finalen för dom idag :).

Av annsofie linderoth - 29 maj 2011 17:41

Har inte gjort något idag..inte ens gått ut som jag sa ;) !
ska gå ut nu då :DD .

annsofie linderoth,<3

Av annsofie linderoth - 29 maj 2011 16:33

 

Har precis kollat på Avalon High,och han på bilden är bara MIN !  (A) 

Gregg sulkin §

Annsofie Linderoth ,<3

Av annsofie linderoth - 29 maj 2011 12:38

    bild lånad från google.

Hejsan, idag har jag firat Morsdag,mamma fick mascara,ögonskugga,ögonskuggs penslar, ett natt linne som det står "värdens bästa mamma" på & frukost på sängen :DD Gick ut med voven imorse som jag gjorde igår morse med,ganska skönt att gå upp och cykla iväg med hunden i nån halvtimme. I fredags och igår hade vi fredags/lördags myyys :D Vi kollade på Paranormal Activite och Borta bäst Hemma värst :). Helt okej filmer ! Det mystes med saaaft och FUUUUULLT med godis :)))). Senare på kvällen när mamma och pappa hade somnat igår satt jag uppe och kollade lite på The Grudge 3 och UPP , hahhaha upp. helt vansinigt konstig film.. Och The Grudge 3 vågade jag knappt kolla på så jag gick och gjorde mig iordning för kvällen,tvättade mig&borstade tänderna. Sen hoppade jag ner i min egna säng ist för soooooffan :D:D:D. Nu ska jag fylla i nagelacket som jag har pillat  bort,och ikväll är det big brother, martin är imun ikväll och två ska ut ! :oo hoppas vel på att.. chrille & sara stanar (?) ingen anning, hoppas inte sara åker iallafall ! Men simon och chrille kommer säkert få vara kvar i finalen med martin :). Nu som sagt ska jag fylla i nagelacket, sen kanske jag går ut en stund :D

Annsofie Stina Elisabeth Linderoth, <3

Ovido - Quiz & Flashcards