Alla inlägg den 16 maj 2011

Av annsofie linderoth - 16 maj 2011 21:52

  

   hejjjj, i helgen kommer denna sötnos ! kolla bara vad söt hon är, jag älskar dig gumman!

  känner mig ganska aktiv på bloggen nu :) har lite bilder att redigerna nu och lägga upp,

  bara ett problem..har inget att ta kort på längre, snart blir det veckans låt ! Det kommer

  vara veckans låt varje söndag och dagens outfitt minst 2 gånger per vecka hoppas jag

   våga på ! Ochhhhh kanskeeee dagen facelook nån gång ibland :). Om 2 minuter börjar

   Big brother, och jag kan knappt vänta mig längre, ska sticka och gå på ett snabbt toa

   besök innan det börjar ;) hihihi, hejdå alla söta.

p.s Tova, du är för söt så jag nästa döööööör !


Av annsofie linderoth - 16 maj 2011 21:42

  Hej igen, ville bara säga att..alexandra..du är den finaste ! Jag älskar dig bästavän♥

  Det ska bli sjukt kul, längtar värkligen till ONSDAG syster :) du är bäst,och allt för mig.

Av annsofie linderoth - 16 maj 2011 21:29

 

Hejsan, idag var man lite med bästavän efter man gjort lläxorna i nån timme.. sen kom hon och förhörde mig (a) hihihi, jag älskar dig,  bara så du vet syster.

Just nu väntar jag på att bb ska börja :( (big brother) det är ju spioner i huset, HHAHAHHA, för bäst.

ALSE hjerta.

du är för gullig.

Av annsofie linderoth - 16 maj 2011 06:29

snutt på bild. love yu hjerta.

Godmorgon,somnade ganska tidigt igår tror jag :$ Men nu är jag vaken med lätt huvudvärk, klockan 07,23 går bussen som jag ska med och jag ligger fortfarande i sänger. Orkar inte gå upp,vem gör? ah,men nu ska jag vel gå upp och ta en macka med oboy om det finns något kvar. 

ALSE hjerta.     

Ovido - Quiz & Flashcards