Alla inlägg den 13 juni 2011

Av annsofie linderoth - 13 juni 2011 23:17

-

Ikväll får ni smsa för fullt, för i en vecka kommer jag inte svara.

/A

Av annsofie linderoth - 13 juni 2011 17:01

Hej, taggit massa kort idag.. laddar över dom senare !

-

Ska snart gå och träffa Malin ! loveya

  /A

Av annsofie linderoth - 13 juni 2011 09:17

  

Hhej, precis vaknat och ska väl dra till marieberg snart tror jag. Måste packa lite mera nurå, nu håller jag på att ladda över bilderna från mobilen till datorn ! Jag har inte så många bilder från grönalund på min mobil. Det finns mer i den lilla kamran som pappa dampade med kort :) Får se om jag får tag på några kort från den så lägger jag ut korten från den ist. Hejdå alla bloggläsare !

/A


Av annsofie linderoth - 13 juni 2011 01:08

Jag ska vara stark.

----------------------

Hej bloggläsare, kkooooooooooooooooooooooooort inlägg: Godnatt (A)<3

/A

Av annsofie linderoth - 13 juni 2011 00:31

Hej alla :) Idag har jag varit på grönalund med Mamma,pappa och mattias. Jag ooch mattias åkte alla karuseller som gick att få tag i där, nästan, mattias backade ut när jag frågade om vi skulle kö tilt ;) hahah, vi körde den här.. insane,extreme,vildamusen,några radiobilar som körde runt och runt,blå tåget m.m, MÅSTE säga att.. blå tåget var nog läskigast :$ vågade inte kolla på den ! Dom andra var fett skojsiga. Kommer bilder när jag laddat över från datorn. Imorgon ska man packa lite,och kanske åka in till marieberg :) Sovgott, kramis !

/A


GRATTIS SOFIA BÄSTAVÄN !

jag älskar dig supermannen, puss.

Du BlIr ToNåRiNg Nu äLsKlIng.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards