Alla inlägg den 2 juni 2011

-

Av annsofie linderoth - 2 juni 2011 15:40

 

Hejsan :)

har backat misslyckade muffinsar idag.. cyklade ner till Ica för att köpa till mina muffinsar så blev dom failade iallafall :(..aja har fixat lite i mitt rum idag, och lite så:) vi skulle äta korv idag, men bröderna var mögliga :oo vi han inte äta någon,men nu ska jag göra min egna mat ;) blir väl nuddlar :DD hejdå.


Av annsofie linderoth - 2 juni 2011 15:22

vecka22.

idag: inget

fredag: inget, träffas ?

lördag: åker till syster :DD.

söndag: åker hem från syster :(.

 vecka23.

måndag: poolfest hos kompis ! :DD

tisdag: ingen anning :)

onsdag: ingen anning :)

torsdag: bad någonstans med klassen :).

fredag: SKOLAVSLUTNING !

lördag: ingen anning :)

söndag: stockholm,GRÖNALUND !

vecka24.

måndag: packa.

tisdag: ÅKER TILL SPANIEN !

onsdag: är i spanien,SOLAR BADAR !

torsdag: är i spanien,SOLAR BADAR !

fredag: är i spanien,SOLAR BADAR !

lördag: är i spanien,SOLAR BADAR !

söndag: är i spanien,SOLAR BADAR !

vecka25.

måndag: är i spanien,SOLAR BADAR !

tisdag: åker hem från spanien :(.

onsdag: packa upp,inget.

torsdag: ingen anning :)

fredag: åka ner till skara :DD.

lördag: är i skara.

söndag:är i skara.

 

sen vet jag inge mer :).

Annsofie Linderoth,

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards