Alla inlägg den 5 juni 2011

Av annsofie linderoth - 5 juni 2011 23:42

Har varit hos syster hela helgen,kännsdetsom, igår när jag kom till henne åt vi lite godis och kollade på någon film. Sen ville vi typ bada så vi åkte till SannaBadet och var där i någon timme sen åkte vi till Majas sommarstuga och eftersom vi hade bikinisar nurå så hoppade vi i och doppade oss i deras sjö, sjuukt kallt ! Sen gick vi in,duchade av oss och var uppe till halv fem något tror jag. Senare idag fick vi skjuss in till stan för att träffa Emil, vi gjorde vel inte så mycket :) gick mest runt och pratade och dampade lite mycket med sms :DD. Sen gick vi från Almby till Resecentrum, fyfan..jag och Maja är sjukt stolta ;) vi hittade vägen dit,och.. ja vi är bara helt bäst :DD. Sen tog vi bussen hem från stan till mig, efter det kom hennes pappa och hämtade syster och mig, vi drog hem till henne och badade lite oh så :)). Vid 8 kom Mamma och Mattias och hämtade mig,och sen klockan nio var det FINAL big brother, Martin kom på 3,dje plats, Peter på 2,a plats och Simon vann hela skiten :). 500.000 kronor är inte att leka med :DD. Hade inte vart helt fel ! ;) Jag saknar redan Maja som in i ... ! Hoppas vi träffas snart , iloveusis

/ A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards