Alla inlägg den 4 juni 2011

Av annsofie linderoth - 4 juni 2011 10:27

 Nu blir det mini köttbullar och nuddlar för mig :DDDD :$

 /A

Av annsofie linderoth - 4 juni 2011 10:17

     

Hejsan :D snart åker man till syster ! Jag saknar dig så mycket !


Åker klockan 11 oh jag harinte ätit frukost eller något.. ska ta ooch göra det nu då. btw, var uppe till halv 4 inatt så är jätte trött.. bara för att jag inte kunde sova c:

Bye Bejbis !

  /A

Av annsofie linderoth - 4 juni 2011 02:28

    

Ska försöka sova lite nu, halv 3.


-gammalbild-

                          /A


Av annsofie linderoth - 4 juni 2011 02:19

Om du har blogg, borde du anmäla dig i min lilla tävling här på min blogg. Skriv din blogg i det här inlägget,svårare blir det inte. Sen lottar jag helt enkelt ut vem som vinner.


Första priset : Skriver din blogg på min blogg, facebook & bland annat bilddagboken och skriver någon rad om din blogg.

Andra priset : Skriver din blogg på min blogg och bdb.

Tredje priset : Skriver din blogg på min blogg.


Det blir större tävlingar senare på bloggen, om det är några som anmäler sig nu.

Har jag inte fått in mer än 3 bidrag senast tisdag nästavecka blir det inget.

       // A

                                           

Av annsofie linderoth - 4 juni 2011 02:17

klarar inte av att somna, är inte trött..men det är en J'VLA fluga som flyger runt mitt öra. sjukt jobbigt.


KOMMENTERA LITE MERA HÄR NURÅ !

<3 /A

Av annsofie linderoth - 4 juni 2011 01:45

      

Ingen bra kvalité alls på bilderna.


Tub BH från lindex

Örhängen från ur&penn

Linne från gina tricot


Tack mamma för en underbar dag på marieberg, jag älskar dig !<3

Av annsofie linderoth - 4 juni 2011 01:20

   Klockan är snart halv 2, sitter på mitt rum och äter M&M's Peanut ! Dom är sjuukt goda, aja..ska gå och borsta tänderna snart och försöka sova lite. Imorgon ska jag till Maja, ska bli sjukt kul ! Jag saknar dej syster. Idag har jag vart på marieberg,ska ta kort på grejorna nu, (inte så många) och lägga upp på bloggen. Puss hej. /A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards