Alla inlägg den 7 juni 2011

Av annsofie linderoth - 7 juni 2011 20:53

  

~BILD från GOOGLE~

Hej, det blixtrar sjukt mycket ute :( har inget att göra, får inte kolla på tv eller gå ut. Vafan gjorde dom förritiden när dom inte hade dator ! :oo skulle aldrig klara mig (A) Det blixtrar fan så hela huset lyses upp.. aja, sitter här med min dunkande musik och min lilla coca cola light :D yeah, bäst asså ! Vi skulle på skogsbränboll med våran klass, men GLÖM det i det här värdet.. vi köpte fika till det, men nu så kan jag äta det nu (A) hihi ! Hejdå bajskorvar :).

--

/A

Av annsofie linderoth - 7 juni 2011 07:34

  

/A

Av annsofie linderoth - 7 juni 2011 06:35

  

gulliga strumpor (A)


Hej :) snart ska man till skolan, ska äta lite frukost först och fixa mig typ. Ikvl ska man med klassen någonstans för att spela skogsbränboll :S. aajah, snart sommarlov, grönalund & spanien ! OCH börjar i 8,an efter sommaren :DD. /A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards