Alla inlägg under september 2010

Av annsofie linderoth - 12 september 2010 10:57

   

  

<3

Av annsofie linderoth - 11 september 2010 12:42

oj fel av mig i förra inlägget,jag ska tydligen ha Julius! :D (L)   han äär jätte fin!

vi ska rida i padocken eller ridhuset! (L)

ska packa nu,see you later! <3

Av annsofie linderoth - 11 september 2010 12:14

hej,eller godmorgon ;)

just nu sitter jag&har precis städat hela mitt rum..

4 storasopåsar fick jag ihopp...

inte städat rummet på ett tag?

njeeee...

men idag blir det ridning,

då ska jag rida på Maple (Maple Leaf)

sen blir det att köpa något gott&mysa med

hemma hos mina älskade släktingar :)

är det något bra på Tv ikväll?

om du vet något bra kan du skriva

ner en fin komentar :)

jag bara längtar efter att få hoppa upp på

maple&rida iväg ,undra vad  vi ska göra?  

men det blir väl roligt so vanligt!

filippa är ju inte här den här gången,

då ska vi ha.... eeeh,jah kommer inte

på vad hon heter nu igen ;$

men hon är JÄTTE snäll! :D

på tal om hästar&mitt rum.

jag städade ju mitt rum&då hittade

jag ett foto på Ronja&mig... :(

hon är ju död nu,,så jag har henne på

mitt skrivbord,hon var den första jag galopperade

med :'( hon är en fjording,hon blev ungerfär 23 år

tror jag? men du är grymt saknad!<3<3<3<3<3<<3

om du levde nu skulle jag vilja rida dig mer..

jag saknar dig mest Ronja!

ca 1987-2010 .

jag vill bara säga att jag älskar dig ronja!

rest in peace :)

ha det bra i hästhimlen :)

där får du äta mycket gräs&må bra.

vi gjorde ddet för ditt eget bästa,

du ska inte gå runt&må dåligt..

men nu mår du bra i hästhimlen!! (L)

    

Av annsofie linderoth - 10 september 2010 18:22

kort inlägg!

 jag stekte nudlar som är kokta&det  blir typ som kinanudlar .. men ska se hur det smakar :) hejdå <3

Av annsofie linderoth - 10 september 2010 17:44

hola mi amigo.
Llamé Annsofie y el amor mis amigos.
Yo no soy tan bueno en español, pero se entera de que:)
en este momento estoy hablando por teléfono con emma,,
beso Annsofie (L)  

Av annsofie linderoth - 10 september 2010 17:32

haha, shiiet!

emma,tyckte du det var intressant?

jag läste lite för henne i telefonen om en blogg ;)

OMG,nu har jag hittat bloggens länk,så här kommer det

firestarter.bloggplatsen.se

jag har tydligen listat ut att hon skrivet om ett perfect sex,, haha"

jah vet,jag är omogen! :D

men iallafall... ni kan ju läsa så fattar ni vad jag pratar om! ;)

..?

Av annsofie linderoth - 10 september 2010 17:17

jag älskar dig,men du bryr dig inte ett skiit?


  

Av annsofie linderoth - 10 september 2010 17:08

hej alla läsare! :)

just nu sitter jag&har damp.

det är någon som skickade mig ett virus på datan,

datan hackar hela  tiden så jag kan inte gö ett sskiit!

men snart sätter jag mig vid pappas data,,

det tar några sekunder,men känns som minuter, innan datan hoppar igår igen!

dom skickade mig en bild&jag accepterade filen så :(

nu har jag tydligen skickat viruset tillalla på min kontakt lista -.-'

daamp!

aja, nu pratar jag med emma på telefonen..

hon har också fått viruset :o

ha det bra<3

-----------------


Ovido - Quiz & Flashcards