Alla inlägg den 30 september 2010

Av annsofie linderoth - 30 september 2010 22:28

jag kommer sakna dig!
jag saknar dig nu&jag
kommer aldrig glömma dig
älslking! du var min andrahalva!
det var du och jag mot världen,
du var min bästavän sen 4an
och det fungerar inte bara så att du
slutar,jag kommer alltid att älska
dig! vad som en händer kommer jag
tänka på dig,alla minnerna vi har tillsammans!
jag grät hela den dagen,det
gick inte att beskriva mina känslor då
förrutom;ledsen,saknaden,två!
du var den första jag lärde känna på karljohanskolan.
det var du som visade att det fanns hopp om livet.
och det går inte att glömma!
utan dig i skolan,är det ingetroligt!
man kunde säga allt till dig,för det
gick att lita på dig.
Du är&kommer alltid att vara min vän!
jag vet inte hur jag ska klara igenom
mitt liv utan dig vid sídan,
vi måste ses snart igen.
jag saknar dig!
jag saknar värkligen dig!
och det är nog inget emot vad jag kommer
göra imorogon i skolan,kommer stjuta hela
dagen imorgon! guud,varför händer det här mig!
jag kommer fan sluta också!
kommer börja i engelbrekt,jag
älskar minavänner på kjs och kommer
alltid att gö det.. men jag vill börja om.
jag vill få en ny start från 7;an!
och det vore inte så dumt ha?
men nu pratar vi om dig gumman!
jag vill värkligen inte förlora dig
och kommer inte ge mig i förstahand!
Alla slutar på kjs, men jag förstår dig
om du inte trivdes! men jag är så jävla
ledsen över att det händer,jag vill
värkligen vara med dig snart igen!
så snabbt som möjligt!
imissu!
iloveu!
snart kommer tårarna och den STORA saknaden!
Jag kan bara säga: Du var en av mina förstabästavänner&jag vill aldrig förlora dig Linda Klingvall(L)

Ovido - Quiz & Flashcards