Alla inlägg den 28 september 2010

<3

Av annsofie linderoth - 28 september 2010 17:13

nu sitter jag och bloggar lite på mattis bärbaradator! :)

jag har JÄTTE ONT I HUVUDET! :(

men jag hoppas det blir bättre snart :)

ikväll ska jag och matilda allansson kolla på allt för min syster.

jag tror den hette så.. matti e jätte nyfiken på

vad jag är inne på ;) hhhahaha <3

ajja,ska ta en alvedon nu,

och då kommer mailda sno datan!

men jag spelar klart och sen kan jag gå

och ta alvedonen :)


jag vet inte hur jah ska somna inatt! :o

jag har inte med mig mitt täcke..

deet var skiiitlänge sedan jag inte sov utan det!

hoppas det går bra,annars hoppar jag upp till matti

och sover :) varken om hon vill det eller inte.. :D










GOOOOODBYE!(L)

<3

/ANNSOFIE linderoth




Ovido - Quiz & Flashcards