Alla inlägg den 5 september 2010

Av annsofie linderoth - 5 september 2010 01:56

hej alla!

idag red vi ut på fältet&det var jätte roligt ;$

jah hoppade över 4 stockar&något annat skiit ;)

&typ ett vatten hinder&maple leaf,maple, va lite rädd för det så det vart värsta skuttet ;)

haha,, linnea hade trixa&isabelle hade gränna! ahahahha! :D

gränna är värsta trög,maple är mittimellan&trixa är as pigg ;)

menmen, (:
är as trött så orkar inte tänka på vad sandra,julia hade för hästar,,eller joo!

sandra hade vika & julia hade julius ;)

thihi <3,

men nu är jag ganska trött så jag vet inte vad jag ska göra på datan mera  ((:

har redan kollat allt typ,men får väl spela lite spel&sen sova (::

kolla lite på TV&så ;)

disney går dyngnet runt hos oss! hahaha!<3

amanda,nu när jah har gärnsläpp kom jah på att du är skyldig mig 10 kronor ;) haha!<3

OMG VAD JAG ÄR TRÖTT!

HEJDDDDDDDDDDDDDDDDDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

VET NI? ^jag steckte becon idag.

  såhär känner jag mig nu! :D

Ovido - Quiz & Flashcards