Alla inlägg den 7 september 2010

Av annsofie linderoth - 7 september 2010 21:12

du är en av mina bästavänner&jag kan lita på dig upp till 110%

jag kommer alltid att älska dig! jag vill aldrig förlora dig matilda.

du är min gunn-lars, ingen annans! det går inte att beskriva med

ord hur underbar du är.du är alltid snäll mot mig.. jag vet att jag

kan prata med dig om jag behöver prata ut,du är en av många få

som står mig närmast.jag vet att jag kan vara envis,elak&självis,

men det är den jag är&jag vet att du kan leva med det.ingen förstår

mig lika bra som du,du kan lita på mig upp till 110%. kommer aldrig

släppa din hand.vi föralltid,ingen annan kan stå ivägen för våran

vänskap,det är du&jag mot världen! &nej,jag är inte lebb! jag bara

menar att jag aldrig,aldrig,aldrig vill förlora dig,&det menar jag!

4b-7b&längre blir det! kommer aldrig glömma dig,vad som en

händer,jag älskar dig matilda allansson!  




Av annsofie linderoth - 7 september 2010 16:58

jag hatar dig!

vi skulle på stan din BAJS!

nu har hon låst in sej på toaletten   hoppas hon stannar däe ett tag..

hon tyckte jag var jobbig!   hur kan man tycka jag är jobbig?   

nu kommer hon,hejdå (L)

Ovido - Quiz & Flashcards