Direktlänk till inlägg 22 september 2010

BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT!

Av annsofie linderoth - 22 september 2010 19:31

Allmänt test 1



Hur bor du: hemma :)
Brukar du komma i tid: ibland
Hur lång är du: 1,48 kanske?
Kan du laga mat: JA,ABSOLUT! :S
Vad jobbar du med/pluggar du: the school
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxer&t-shirt
Har du någon fobi: SPINDLAR!
Hade du en bra kväll igår: njaa

Vilket är ditt senaste inköp: godis
Din favoritdryck på morgonen: vatten,mjölk eller o'boy ;)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: månadspengen?!?
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: fotkedja
Vem snackade du med senast: pappa
Varm favoritdricka: cola light
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten fungerar bra (y'
Alkoholhaltig favoritdricka: cider ;o
När gjorde du senast något riktigt dumt: idag
Saknar du någon just nu: oh yes i do!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: myckeeet..
Någon jag stör mig på: vetinte..
Intressen:rida,my sister,&kompisar
senaste person du kramade: linda
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: tilda
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: yes i think so ;)
Längtar du till din nästa födelsedag: som är imorgon!?! JA SOM FAAN!
Har rakat dina ben någon gång: eeh,, jaa???
Är du sugen på något nu: GODISS
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: cero!
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg:neeeej!???
Micro-pop eller poppa själv: micrroo
Brukar du baka: yees,,
Röstade du i det senaste valet: nope!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja,helt okej :)
Vilken låt lyssnade du senast på: rihanna,ladygaga&katy perry
Har någon annan sovit i din säng inatt: nää ?
Vad tycker du är äckligt: pyttpana!
Har du pengar på mobilen: abonemang i think? ?


Allmänt test 2




Vilken svordom använder du mest? fuck eller fan ??
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? i don´t have any "wäckar"klocka
Var köper du dina matvaror ifrån? jag köper inga matvaror??
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på ..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? spara,men ändå löpa saker! jävligt mycket! ;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? eeeh..
Vad åt du till middag senast? vita bönor&falukorv ;(
Kan du vissla? yees
Tittade du på tecknat när du var liten? jaaaaaaaaaa :D
När flög du senast? spaninen, menorca
Pratar du några andra språk?engelska&lite spanska
Har du gråtit offentligt? ja,vem har inte
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  yess
Vad har du med dig in på bion? popcorn godis och kompis troligtvis
Vad har du för väder? lite mörkt
Vilket var ditt favoritämne i skolan? svenska
När sov du senast på golvet? nån dah sen
Vilken är din favorit drink?  jahvetinte..
Gillar du din boendesituation? njeeaa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6?
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland ..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nje
Hur gammal blir du nästa födelsedag? fyller imorgon,så 13..om 24 timmar får jag göra om testet,för då fyller jag 14 :D
Tror du på liv på andra planeter? kanske
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det går över..&ta inte år dig allt.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?NEEEEEJ
Tycker du om att krama folk? JAAAAAA!
Äger du en digitalkamera? yees
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?jah vet inte..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja! ;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? jah vet inte,lite kanske.. :(
Är du mörkrädd? njaa!
Tre saker du alltid har med dig? min plånbok,väska&mobil!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annsofie linderoth - 26 juni 2011 10:59


   Hej alla små/stora oh alla söta läsare ! För er som inte vet så har jag skaffat en ny blogg och kommer därför inte blogga på den här längre,som jag känner nu, kolla in min nyadevote här ~ http://annsofiiih.devote.se  !~ Ha det bäst alla ! hejd...

Av annsofie linderoth - 22 juni 2011 11:13


  en gammal bild på saknade alexandra och mig. ------------------------------ Hej bloggisen :) Vet inte om jag ska byta till blogg.se eller devote.se ! bloggplatsen är bäst, men vill ha något annat nu :) kommer absolut inte ta bort den här b...

Av annsofie linderoth - 14 juni 2011 13:40


     Hej :) Molly var här en stund förut, FYFAN vad jag har saknat henne ! Nu sitter jag och väntar till klockan 2.  Det är om en kvart. Kommer inte blogga på en vecka, så kommer säkert få lite besökare oh så, men sen är jag på fötter igen. SMS...

Av annsofie linderoth - 13 juni 2011 23:17


- Ikväll får ni smsa för fullt, för i en vecka kommer jag inte svara. /A ...

Av annsofie linderoth - 13 juni 2011 17:01


Hej, taggit massa kort idag.. laddar över dom senare ! - Ska snart gå och träffa Malin ! loveya   /A ...

Ovido - Quiz & Flashcards