Alla inlägg under augusti 2010

Av annsofie linderoth - 21 augusti 2010 19:10

nu är det frågestund på bloggen!

så skriv era frågor så svarar jag på dom 28 agusti!

pussi/annsofie  

nästa lördag svarar jag på alla era frågor!  

 

Av annsofie linderoth - 21 augusti 2010 18:35

hej allihopa!

nu sitter man här med emelie.  

vi har åkt ner&köpt lite gotte,men hon fick inte sova över   

bajs&så.  

menmen,det får bli en annan gång  

här kommer lite bilder på mig&emelie<3 (en på mig&emelie,&resten på mig)  


          orkar inte lägga upp mer bilder.

skola på måndag   

vem längtar?  

Av annsofie linderoth - 21 augusti 2010 11:02

hej älsklingar.<3

nu ska jag åka&rida,<3

ska äta upp frukosten,yougyrt,obóy&macka ;),

men visste ni,,att våran kron prinsesa har barn i magen,men ingen vet om det blir en kille eller tjej,vad tror du?&vad skulle du vilja ha,prinssesa eller prins?  


orkar inte skriva mer (:

menmen,undra vilken häst det blir på ridningen <3

pussi/annsofie   

Av annsofie linderoth - 21 augusti 2010 09:57

hej bloggen.

idag blir det ridnig med kusin&kompis mm,

jag försöker ringa linnea,min kusin,men hon svarar inte och hon är redan i  stallet   

menmen,jag skulle inte vara med lisa idag   

så får vara med henne imorgon ,söndag,<3(L)

vet ni,,, hon har skaffat en dvärg hamster  

ajja,nu ska jag ut med hundarna med mamma   

ha ett bra liv.

pussi/annsofie  

Av annsofie linderoth - 20 augusti 2010 18:23

  jag råkade döda myggan   

den leed ..  

thihi,,   

Av annsofie linderoth - 20 augusti 2010 17:38

  hejsan,nu har jag döpt myggan som gav mig ett stort myggbet över ögonlocket.

omg..   

förresten,myggan heter Kliízz av ett själ   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards