Alla inlägg den 27 augusti 2010

<3

Av annsofie linderoth - 27 augusti 2010 22:31

svarar på era frågor imorgon,lördag,<3

so keep ask me!(L)

----

idag var jag i skola,m-berg,handla godis &sen bästamalin!<3

jah hade saknat malin grymt mycket!(L)

men imorgon blir det ridning&då kommer

linnea&viola,mina kusiner,&sover här :D

båda! (Y) <3   

thihi,,sov gott! (L)

jag vet,klockan e bara 22,32 men jag e lite trött (:

inte undra på att jah e det,gick ju faan upp klockan

6imorse&vi började skolan 10 över 9 så på morgonen

åkte jag till matilda allanssaon!<3(L)

men,trötttrött..
ska ta en smodyyy nu ;);)

keeeeep aaassskkk meeee!

men inte för privat

/pusspuss annsofie<3

jah har nyss komiit på att pussi betyder ngt helt annat ;$

  malinlandmark!                        annsofielinderoth!                  ellinoresandvall!

JAG ÄLSKAR ER!(L)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards