Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av annsofie linderoth - 23 augusti 2010 18:28

hej min läsare!

jag är inte på blogghumör men jag tycker det e roligt att blogga! :(

så,, snart e det mat! :)

kycklingben!

men det har inget med rubriken att göra!

joo,jag mår piss!

har gjort det hela dan :(

vi slutade halv 4 så dagen blev ju lyckad -.-'

sen mezza man isabella hem på bussen ;);)

&jag kände att jag var lite flummig i mobilen!

mm!<3<3<33

men orkar serriöst inte blogga mera!

men ni kan ju kolla min stardoll!

hehe,nu kom charlie&hälsa på ;)

min hund om ingen förstog;)

men nu stack han :(

men min stardoll,juste! <3 ;);)

missannso1997
den e jävligt gamal,typ 2 år ;);)

pussi/annsoife<3

Av annsofie linderoth - 23 augusti 2010 07:12

hej,det känns som om det var ett bra tag sen jag bloggade   

men typ bara 2 dagar sen!   

nu äter jag frukost&..bloggar? såklart<3

idag får man träffa saknade vänner!(L)  

menmen,hittade några söta bilder igår   

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


glöm inte bort fråge stunden!

skriv en fråga så lovar jag att svara på den!


om den inte är för personlig/pinsam!

pussi/annsofie<3  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards