Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av annsofie linderoth - 7 oktober 2010 10:42

hej mina läsare!

nu har jag varit sjuk sedan söndag.,

jag kommer förmodligen inte gå till skolan imorgon,fredag,

om det inte händer något merakel.

min fotoblogg går inte så bra eftersom jag har

iinte kunnat gå ut varge dag och fotat,ist får jag ligga

i sängen och vila! :(

men jag vill att ni kan bli vän med mig på bilddagboken :)

kommer inte ens ihåg vad jag heter där :S

men spelaroll!

ska upp nu klockan kvar i 11 och ta lite frukost...

mitt huvud tar död på mig,nt bokstavligt,men..

hoppas alla får ha det bra,,

tack och hej leverpastej!

<3333333333333333333

nu har jag ont i magen också! :o

ajuste,jag var ju hungrig..kanske därför! :)

bajskorv.

  

fulochäckligbild,menlevmeddet!

Ovido - Quiz & Flashcards